Sunday, January 26, 2014

Ergh . . .

Make a wish

  • Kadang kala, hidup tak seindah yang kita fikirkan. Memang betul, hidup hanya sekali. Tetapi dalam hidup itu, kita terpaksa ingat bahawa kita hanyalah insan yang merancang dan yang di atas yang menentukan. Dan disitulah prasangka yang tidak-tidak akan muncul dari kepala. Oleh yang demikian, usaha dan usaha dan usaha.
Apa lah maksud adanya diriku ni ? Lol sungguh. Aku geram sangat-sangat dengan diriku. Aku terlalu lemah untuk melakukan atau memikirkan sesuatu kerana takut akan 'KARMA' . Aku sedih, tak ada kawan yang hari-hari cari aku untuk hai or bye. Kawan . Just kawan. Dalam masa yang sama, aku pun tak ada cari kawan untuk aku hai dan bye setiap hari . Sebab dalam fikiranku, diorang ada kawan dan hidup diorang sendiri. Sedangkan aku cuma seorang ' CHIPSMORE' Kejap muncul, kejap hilang.

Well, semua kawan-kawan aku busy dengan hal masing-masing. Dengan kerja, kawan dan boyfriend masing-masing. Huh , pathetic life. Sangat bosan. Aku tak dapat jujur dengan diri sendiri sebab takut akan karma . Karma karma karma ARRGGGHHH!! Rasa bersalah tak boleh lari , biarpun benda tu muncul sekejap. Even sesaat.. Direct karma tu datang.

Aku tak tahu, apa lagi yang aku mahu. Semua tak betul. Aku kata aku tak suka, tapi bila tak dibuat dan aku ternampak di mana-mana or aku berubah fikiran, aku terus sakit hati sebab tak dapat. Ya Allah , whats happening to me ? Kenapa aku macam ni ?  Sedih .

P/s: Maaf post merapu. I dont know what to do T.T Sometimes I feel that, my feelings doesn't mean anything to anyone. Even tho its from them who i love. They will never know what i want. Because of my stubborn heart and mind. They can't calculate it right. They don't know me well. 

No comments:

Post a Comment