Thursday, January 24, 2013

Officially ..

Assalamualaikum :) Salam Maulidul Rasul everyone . Sayangnya tak dapat join perarakan tadi . Handphone silent , sms tak dengar dan saya pun bangun lambat . Lepas gonjeng-gonjeng blog , saya tidur jam 2 . Yeah \m/ . How do I love my new look ? Well , macam biasa . Nothing special like I used to be . Too bling-bling and want others to impressed but a total epic fail . Ihihih .

Hari ni kononnya mau jalan dengan Tella , Dewi , Ekin & Amy . Tapi Dewi & Ekin tak jadi turun , so saya pun masih lagi dengan baju malam , tunggu malam datang balik . But , maybe mau jalan sekejap dengan Aza pergi servay . Tengok apa yang menarik . Oh ya ! Lagipun saya mau beli buku . No interesting novels sell here . Nanti dapat baucer buku , pergi KK baru borong semua English novels . Yeah !

Currently , im reading Who's that Girl by Alexandra Potter and Bittersweet by Sarah Monk . Maybe im going to make a library card sana sekolah sebab I noticed there are many interesting English novels . Well , im kinda practicing for MUET . So , I have to improve my broken English . Yeah , I know well that my English is broken . I don't even know what kind of grammar or past tens that I have to use . At least , cuba :)

Im kinda fan of Alexandra Potter . I love the simple style of her writing . Saya sudah pernah baca ;


And Im currently reading this at night before sleep ;

Nanti saya mau beli ni dua . Actually , yang Mr and Mrs Darcy sudah saya baca half book time di KK . But I got no time , man to read man . Saya busy bah kalau di KK ;)



Dan saya sedang mencari someone yang sudi pakai baju couple macam ini . Hahaha ;)



 And by the way , I blog to express not to impress ;)




No comments:

Post a Comment