Friday, January 25, 2013

Honestly , I am ..




Assalamualaikum to sesiapa :) Hari ini , sangat exhausted sebab jalan kaki dari rumah pergi Servay dengan Tella . Kami beli barang untuk bahan memasak di sekolah esok . Eii , tak sabar mau masak besok . Lepas tu duduk sama-sama kawan and makan bersama . Menu kami untuk besok ialah ayam lamhai , sambal tomato , sayur campur dan sago custard . Nyum nyum . And still , saya masih di dalam tekanan perasaan . 

Tadi kami jalan dari rumah , jam 2 gitu . Kami pergi Servay beli macam-macam , lepas tu kami pergi pasar cari benda yang patut dan kami makan di KFC . Banyak kami share story tadi . I have a great time with her today and im getting to sayang her :) Semakin saya matured ( konon ) , semakin saya sayang semua orang dan saya malas mahu ambil hati dan mengambil kira apa yang berlaku . Tapi tak boleh dinafikan yang , saya sangat sakit hati . Yang paaaaling dalam .


Saya ada idol baru !! Hahahaha . Perangainya yang cool , tak menunjuk-nunjuk , lucu , senyumannya yang menawan . Arrrrggghh !! Mianhe bebeb sebab jadikan si JB sebagai idol baru saya :P Bukan sebab dia rijat , tapi sebab sifat naturalnya . My god , mana boleh cari orang macam dia di dunia ni ? Lately , saya banyak wishing . Dan saya tak pasti dengan benda yang saya wish dan semua yang saya wish , merepek-repek :)















Lepas kami shopping , kami jalan kaki balik sambil bawa barang-barang ini .__.



No comments:

Post a Comment