Monday, January 28, 2013

Birthday wishes




Yaya , I know . Masih awal untuk buat wish birthday ni . Tapi mana lah tau dapat free-free :D Mana lah tau ada yang sudi belikan :P Like you , reader . Yeah , like you :3 But someones birthday is coming up . Mau wish kah tidak dia tu ? Rasa bersalah terus mau wish dia . Sebab tiada feelings . Hahaha! Bah , this is the precious birthday wishlist .


Aku mahu sangat baca buku ni . Pernah satu kali minta beli tapi tak dibagi . So , biar saya masukkan dalam wishlist saya :)


Hohoho , benda yang mustahil tapi insyaAllah . Tunggu tu apple tukar jadi grape mungkin baru saya dapat :|


Oh yes . Ini yang paling penting . RM500 pun cukup lah . Saya mau tabung , mau pergi KK nanti bulan 7 sama diorang Tella :D


Joe Brooks datang meminang . Eh ?

No comments:

Post a Comment