Monday, March 5, 2012

Encore

Annyeongi Naechingu :) Whoa . Lama sudah tidak berupdate blog ni . Maklumlah , Saya kan bekerja sekarang . Mungkin sebab itu saya tidak selalu update blog :) Wtf with the formal words ? Saya malas bah mau update sebenarnya sebab saya tak suka busy busy bagitau orang apa yang saya ada dan berlaku . Sebab saya belum bersedia untuk berkongsi itu ini pada tahun ini . Yang saya tahu , saya ada boyfriend baru :D Hahahaha !

Boyfriend baru saya , Encik Akmal Abang Mamal , saya sayang dia . Kenapa ? Kalau kau ada boyfriend , mesti kau sayang dia even tho kau tahu belum masanya untuk fikir tu semua . Tapi agak-agak lah bah kalau mau tanya itu ini . Jangan sampai ada yang terasa . Macam kau tu perfect sangat , bf yang kau pilih tu handsome sangat sampai kau tanya aku macam dia tu hina sangat . Bodoh.

Kenapa aku mengencang ? Hahahahahaha ^^

No comments:

Post a Comment