Tuesday, December 13, 2011

Tawau ♥


This is the best ! Hahaha :'D

Hey chingus ? Assalamualaikum dan selamat sejahtera . Ehe , saya baru sahaja balik dari Tawau . Quite awesome jugalah even tho 2 days 1 night jak . Haha , okay la tu . Daripada tiada vacation langsung , better ikut jak . Tujuan pergi Tawau pun sebab parents ada taklimat  di Promenade Hotel . So , kami pun stay di Promenade Hotel lah jawapannya :')

Sampai jak di Tawau , check in hotel , saya dan adik saya Cipa , jalan-jalan kejap di Eastern Plaza . Kami putar-putar sampai bosan , dan kami tak boleh naik ke bilik sebab tiada kad untuk access lif  . Kalau tiada card , memang tak boleh naik langsung :'/ Jadi , kami pergi Sabah Spoon untuk try makanan Korea . Kami order Bibimbap dan Bibimbap yang kami order , tidak sesedap Bibimbap di Sunway Pyramid . Lepas tu , tiada  lagi dia bagi side dishes , kimchi or even a single soup . Aduii .

Lepas tu , kami naik bilik , stay sekejap , online , turun balik untuk dinner di Sabah Chicken Rice . Lepas dinner , kami jumpa Abang Erik dan Kakak Niebong & anaknya , QeiQei yang merangkap anak buah saya :'D . Kami stay di bilik sekejap , online , tengok tiket murah mahu pergi KL konon , Tapi , sama juga . Habis suda offer yang 10 sen sahaja . Kecewa .

Lepas tu , Abang Erik bawa pergi lepak . Lepas lepak , kami balik dan tidur ! Haha ! Bangun sahaja dari tidur , mama dan ayah bersiap untuk taklimat , kami pun bersiap untuk pergi breakfast . Alhamdulillah , breakfastnya boleh tahan juga pilihannya . Tapi , dapat makan sikit jak sebab kenyang dari semalam . Konon tu bah . Haha ! Ini menu breakfast saya :'D


1st round : Pancakes with Maple Syrup , Yogurt and Chocolate Croissant .


2nd round : Chicken Porridge .


3rd round : Honeystar with fresh milk


4th round : Bread Pudding with Custard


And the last one is : Mango Juice

Lepas jak breakfast , Abang Erik datang and ambil kami untuk dibawa jalan-jalan . Tapi ikut kakak Niebong la . Abang Erik kerja di pejabat Celcom . Lepas kami jalan-jalan , kami kembali ke hotel dan jalan lagi sini sana , dan balik Ld . Sekarang , di rumah sudah . Tunggu hari Jumaat atau Sabtu lagi , baru pergi KK. Tak sabar mahu beli I pod dan kasut Vans . Yii . Chao .

P:/s : Zsa Zsa Zsu Pub , bass nya boleh dengar sampai lobi hotel :'/

No comments:

Post a Comment