Friday, November 18, 2011

Rest for a while ♥


Hehe , this is when me , Cheche , Tella , Azuwi and Teacher Zana fetch Cikgu Fauziah Deraman . She just arrived Lahad Datu on 16/11 from Terengganu , JUST to teach us Mathematics . How cool is she :D

Hello guys . Wahaha , lama tak update blog sebab busy study for SPM . Kali ni , rehat dulu untuk dua hari . 24 th baru ada paper lagi . Dan selepas itu , hanya 3 hari sahaja lagi saya bergelar pelajar SMK ST DOMINIC . Wahh , sedih grabeh :'( Tak sangka akan tinggalkan St Dominic dalam masa yang terdekat ni .

Anyways , 5 paper dah berlalu . Bahasa Melayu , alhamdulillah boleh jawab . Begitu juga dengan Bahasa Inggeris dan Sejarah . Maths ? Err , no comment :) Agama Islam pun alhamdulillah , boleh jawab . Harap-harap pemeriksa kertas saya akan lembut hatinya untuk memberi markah yang daebak !

Untuk paper science , saya akan jawab semua kertas yang teacher Zana bagi dan buat study group di The Cafe Sri Perdana tanpa membawa laptop untuk online dan main dota :D Saya harap , berkat usaha saya dalam fokus untuk mata pelajaran Science akan diberkati Allah S.W.T . Amin .




Anyways , saya harap all the SPM candidates can answer all their questions well . Jia you , good luck , daebak , fighting ! Love you all . Eh , masih candidates kah ? Kahkahkah ~! Babau suda ni gara-gara stress :D

P/s : I love you , Gibb :D

No comments:

Post a Comment