Saturday, November 26, 2011

Desperate Me


Heish , sayangnya tak dapat pergi . Err , mana satu TOP punya lips ? :D

Hello :) Annyeonghasaeyo :'D How are you dear silent readers dan peminat-peminat ? *KAHKAH , perasan ni ada peminat :P . Today , im going to tell you about a story that how desperate this girl named Sarah Jenysah . Why the because ? Because ...

1) KOTA KINABALU
- Yeah . My lil sis pergi KK besok untuk temankan my cousin yang akan bersendirian apabila her mum pergi Miri with my other cousin , her dad pun akan pergi Miri and her bro , pergi Tawau sebab outstation . I , as a girl , I want to go to KK because I want to gather with my family there and have a shopping spree with my friends . Eiiii ><" I can't wait , me , Tella , Cheche , Miela & Tasha akan cuti sesama di KK . And I wish I can meet Gibby there :'(


2) TWILIGHT SAGA : BREAKING DAWN
- INI YANG BUAT SAYA SANGAT DESPERATE MAU PERGI KK ! Haha ! Saya mahu sangat tengok Bella Swan . Sebab dia sangat ..... *speechless . Bella sangat mysterious lah wataknya . I love the way her talk , smile & I wish I can be like her . And , saya pun mau juga nangis-nangis tengok ni Twilight :'( Can somebody bring me there already ? Edward Cullen ... Teheee ><"

3) SPM CEPAT HABIS
- Yea yea , I know , SPM ada 3 hari lagi . Tapi , seriously , saya tak mahu cepat habis sekolah . I still want to meet my friends & laugh & learn with 5 Optimistik :'( Sangat rindu sebab sekarang , kami berada di dalam satu kelas , bukan untuk kearn & jokes bersama , tapi menjawab soalan yang menentukan masa depan kami . And kami sempat tukar BAD ( Budak Ada Disiplin ) to BAD ( Budak Ada Dosa ) ! Waaa , miss BAD sooo much ! ><"

4) I WANT TO MEET SOMEONE
- I really want to meet someone yang sudah lama saya tak jumpa . 7 years ou tak jumpa dia . I miss him soooooo much ! You know him ? Tau ? Tau ? Tidak kan ? Hee , tak payah lah tau :P He's mine ! Hehehehehehe ><"

Sooo , yeah . This is the end of my post . Why to early , ou ? Because im speechless right now -___-" . Ou , btw , kenapa Master Chef Malaysia sangat kejam ? Terbantut hasrat saya mau masuk Master Chef sebab bikin takut jak chef-chef nya . Cancel jadi Chef ! Hahahahaha !

No comments:

Post a Comment