Wednesday, December 7, 2011

Don't you say goodbye :'(


Yea yea I know , its too late to promote . Tapi , serious got addicted to this song . Bruno Mars was sexay ! xD

Hello ! Ehehe , blog belum siap makeover lagi sebab belum ada header yang menarik . Tapi , insya-allah , saya akan berusaha lebih gigih lagi sebab SPM DAH HABIS ! Awuuuuuuuu ~~ *anjing menyalak . Hahaha ! Tak sangka saya dah bergelar lepasan SPM dan tanam anggur di rumah , tunggu panggilan dan mudah-mudahan Allah melembutkan hati mana-mana pihak Universiti atau Politeknik yang mahu menerima hambanya yang seorang ini untuk menjadi salah seorang penuntut di sana :')

Yesterday ~ Adalah hari terakhir saya dan rakan-rakan kelas saya bergelar pelajar SM St Dominic . Sekarang , saya SANGAT rindukan mereka . Saya sangat rindu untuk belajar dalam kelas bersama mereka , saya rindu sangat nak tengok Jason Toan lambat datang ke sekolah dengan muka mengantuk , saya rindu gurauan kami kepada guru-guru kami yang tersayang dan saya sangat rindu untuk mengeluarkan air mata apabila salah seorang kawan saya dimarahi oleh cikgu-cikgu . Ya Allah , rupanya begini perasaan lepasan-lepasan SPM yang lalu :'(



Tella conteng baju Azuwi :')






See ? I do miss them alot ! Even the geng Cina pun . Sebab diorang tak macam geng Cina yang lain , yang tak berkumpul dengan budak-budak Melayu . Diorang sangat rapat dengan kami dan kami macam adik-beradik yang berlainan bangsa . Hurm , sangat rinduuuuuu dengan BAD 2010 & 2011 . Kalau boleh , aku mahu lagi duduk satu kelas dengan diorang . Jokes bersama & study bersama . Tapi sayang , masa tak boleh diputar kembali dan insya-allah , reunion akan berlaku 10 tahun akan datang dan kami akan berada di satu hotel yang sama untuk menyambut kejayaan kami masing-masing .

Dan , mana tahu , salah satu antara kami yang terkawin ? Ehehehe , mana tau tiba-tiba jodoh Tella dengan Jason ? Jodoh Cheche dengan Asmizan dan Sarah dengan Hajjar ? Ohohohohohohohohohohoho -.-" Bukankah gila pelik tu ? Hahahaha . Tapi , insya-allah saya akan sambung study saya dan bahagiakan mama saya . ONLY YOU ,  MAMA !

Aaaaand btw , I just want to say congrats to my cousin yang baru saja graduate tapi sambung Master lagi :)


Beloved cousin , Melissa Sharmah Gilbert yang berumur , errr , 22 ? Iyakah ? Ahahaha , masi muda lagi tu , kan kak ? Ehehehe . Bah , toodles :)

1 comment: