Sunday, October 9, 2011

Tora Datang Lagi !




Annyeong irenmal , hello hello ~ Hehehe . Hello guys . Ehem ehem , di malam yang indah sambil menonton Pontianak Menjerit di Astro Citra dengan utusan dari duli yang maha mulia Sultan .. Hah , mula lah merepek . *Scene ular , tak mo tengok -____-" GELI !

Okay , lets start with the story . Kelmarin saya pergi Seminar Tora-Tora di SMK Segama . Saya ambil pakej B , BM , BI dan PAI . Alhamdulillah , saya luangkan sedikit masa online saya dengan menambahkan pengetahuan untuk SPM nanti . Baidewei , blog ni CLICK HERE sangat berguna untuk candidates yang mengambil agama Islam sebab dia telah memberi rahsia , apa soalan yang MUNGKIN akan keluar pada SPM akan datang . Alhamdulillah , Ya Allah kerana memberi hikmah mu kepada hamba-hambamu yang menyertai seminar kelmarin . 

Then , semalam , kami pergi makan di Restoran Pheonix . Dan bila saya desprete memerlukan top up , saya jalan kaki ke Servay dan ada orang gila belakan penjana elektrik Servay . Dia menyanyi sambil berteriak . Menakutkan ni -___-" Hari ni , saya hanya memelihara lemak dengan stay dalam rumah . Tak jadi pergi TheCafe sebab mama bad mood . -____-" Love you , guys ! Bye . 

Nak decorate blog lagi !

No comments:

Post a Comment