Sunday, October 9, 2011

Been Tag !



Assalamualaikum , hello , apa khabar dan annyeonghasaeyo ! Hii , saya sangat happy lah sebab Cik Amalina , the greatest guru for blog tutorial telah meng-tag saya untuk contest ni . Yeah ! Tak sangka pula cik Amalina boleh tag saya ;) Thanks alot , Cik Amalina ! ;) 

Hadiah untuk contest ni ialah ;


first : contact lens,shawl and header
second : header and edit blog(contact lens pon)
third : contact lens,doodle and header 

Cheongmal ! Kalau saya menang , bolehlah saya try pakai shawl dan kalau saya tertarik , saya akan kekalkan pemakaian shawl hingga akhirat ! Hahahahaha , pergi korea pakai shawl ;D COOL ! Hahahaha . Saya suka , saya suka ;)


Saya tag : Wana & Ann ;)


Thank a lot , Cik Amalina ;)

2 comments:

  1. Welcome :) Lah, greatest la sgt kan? My Boyfie ada dalam 'babe' awak? Nak kena ni, ahaha;D

    ReplyDelete
  2. ahaha , mianhe -___-" saya just minat dia la ;D

    ReplyDelete