I love you




Hello ;) Long time no see ! Lama dah tak update blog sebab keyboard di PC rosak . Shoots -_-" Ini pun pakai laptop ayah , baru dapat update blog . Aaaaa , bloggie yaa ~ noomu bogoshiposseo ! Kebelakangan ini , saya menjadi hyper-active ! Yeah ! Kenapa ? Hahaha , sebab larian 1 Murid , 1 Sukan , 1 Malaysia . Sebab , lepas jak larian tu , saya seorang budak perempuan yang tak pandai diam ! Sampai pulang dari sekolah pun , berlari pergi bas , gara-gara dikejar oleh Tella .

Hey , saya dah berubah ! Awak nak tahu kenapa ? Saya dah mula belajar memegang buku , mebaca buku sehingga 60 muka surat dalam 1 jam dan tangan saya rajin untuk menulis fakta yang terdapat dalam buku rujukan dan saya juga suka berkomunikasi bersama guru-guru untuk meminta bantuan untuk menyelesaikan masalah yang saya tak dapat jawab . Wah , siapakah yang telah mengubah saya seperti ini  . Seorang perempuan yang malas berubah menjadi seorang yang hendak belajar hingga akhir hayat ?

Pada tanggal 2 Julai 2011 , satu Malaysia mengadakan larian bagi pelajar-pelajar diseluruh Malaysia . Saya sangat suka larian sebegitu , kerana dapat menguruskan badan dan tingkatkan keupayaan larian saya ;) Wah , saya sangat gembira dengan scene ini , saya lari , tiba-tiba Rudolfo and the geng kalahkan saya dan Cheche . Bila mereka berjalan , kami berlari potong mereka , dan bila kami berjalan , Rudolfo and the geng mengalahkan kami , dan kali kedua , kami berlari mengalahkan mereka dan akhirnya , Rudolfo and the geng duluan sampai sekolah . Megednya kau , Dol -_-"

Dan pada malam 2 Julai itu , saya menaiki basikal bersama Pak Su mengelilingi Sri Perdana . Pada 3 Julai 2011 , Uncle Bonnie belanja kami makan KFC ! Thanks uncle ;) Dan uncle bawa kami shopping di Servay dan menyuruh kami mengambil apa sahaja yang kami mahu ! Wahahaha ;) Dan uncle kata , uncle mahu bawa kami ke fun fair ;) Yeah ! Dan pada waktu petang , saya dan Pak Su sekali lagi menaiki basikal dan mengelilingi Sri Perdana dan adik saya membeitahu bahawa Uncle mahu bawa kami ke Kuala Lumpur hujung tahun ini . Yeah ! Boleh main dengan Pak Su , Ruth ;)

Wahahahahahahahaha , sangat panjang post saya dan saya mahu mengakihiri dengan mengatakan yang saya sangat sayang Wana ;) Wana , I Love you *kiss ;) dan saya akan akhiri post saya dengan tak saya ;)

Day 26 - a song that you can play on an instrument




La Tahzan ♥

No comments :

Post a Comment