Saturday, June 25, 2011

Skittles !



Hello , skittles ;) Good morning . Hari ini , adess -_-" , sangat menakutkan sebab sign report card . Apalah yang cikgu Kamkam akan cakap nanti dengan ayah . Sudahlah muka saya ni di cap yang bising , tak hantar kerja rumah and merosot :/ Hurm , sangat bikin takut , okay ? Erm , maybe jam lapan kot , baru pergi sekolah sebab sangat nervous , oke ?

Btw , kelmarin , DIA bagi balik semua barang yang saya pernah bagi dia . Sedih tu ada juga sebab tak sangka benda macam ni akan jadi . Tapi , life must go on ;) Saya masih ada HJ , Cheche , Tella , Azuwi , Ryna Wana and Nat yang always support saya ;) ILY guys ;)

Yesterday , saya , cheche dan tella pergi Sri Perdana untuk jalan-jalan ;) Kami pergi Servay , tengok-tengok aksesori , pergi The Stream , yaaah ! Gila eh . Gila besar patung Angry Birds sana ! Aku mahu ! Tapi , macam orang gila jak ada patung angry birds besar anak gajah di rumah :/ Terus kami pergi Cherry dan direct pergi Beauty House .

Dalam perjalanan pergi Beauty House , nampak abang dan Adi di restorant entah apa entah namanya . Terus buat-buat byebye and direct pergi BH . Tapi , tiba-tiba terfikir , bagus minta abang duit , baru bawa dorang cheche n tella pergi makan . Terus greenlight minta duit dengan abang , abang bagi RM50 ;D Huahaha , dapat jak duit , terus pergi makan di The Cafe . Kami nampak Titty dengan geng-geng Streamline . Nasib cheche tak join diorang :D Nanti tiada kawan kami :D

Lepas jak makan , baru kami pergi Beauty House . Lepas cekidaut itu ini , kami pergi tuisyen PA . Habis tuisyen , masing-masing dengan hala tuju masing-masing . Tella n Cheche balik , saya pergi rumah cousin di Sri Perdana . Hehehe . Ceita itu ini , dia tak percaya saya break dengan DIA . Dia terlalu sayangkan saya sampai tak percaya . Huhye ~

Lepas dari rumah cousin , balik rumah , pergi Servay lagi untuk belanja keperluan rumah dan saya dapati Justbeat headphone telah dijual -__- Meged nya :/

Bah , mari kita ke task yang sepatutnya :D Satu jak lah , ya ? Penat :/

Day 25 - a song that makes you laugh

A song calling for you - SS501 . Kalau menari lagu ni , mesti ketawa ingat video ni ;)

No comments:

Post a Comment