Sunday, July 10, 2011

Butterflies all over




Hello ! Hehe , lama sudah tidak update blog . Sebab busy fokus study :) Kan , saya dah berubah menjadi budak yang baik ;) Tadi , saya busy sangat buat presentation Sejarah , folio sivik , nota sejarah dan tulisan tangan untuk folio akaun . Ya allah , ada banyak lagi kerja yang menunggu di belakang . Segala essay , nota Perdagangan , prinsip akaun , tatabahasa . Entah kalau dapat siap semua , sebab besok ada kenduri lagi di kampung . Confirm penat :/ Tapi sempat juga buang masa cycling dengan Pak Su di Perdana tadi .

Kami cerita tentang hal couple-couple sambil cycling :') Hehehe . Dia tanya saya , siapa bakal couple saya . Saya jawab lah , ada kawan-kawan saya jodohkan saya dengan seseorang yang bernama ' F ' , tingkatan 5 di sekolah kami . Tapi , saya kata yang hati saya belum terbuka untuk menerima sesiapa buat kebelakangan ini . Terus Pak Su kata , " cantik bah kau ni Sarah , masak tiada boyfriend . Memang bodoh lah boyfriend mu yang dulu tu . Tak pandai hargai kau " . Bah , tidakkah kau bangga ? Hahahahaa ~

Kami teruskan cycling kami sampai depan rumah Wana . Hehehe , curious mau tau mana satu rumah Wana . :D Btw , sayang wana juga :') Wana pun take care . Ihihihihh :] Btw , PENGETUA BARU ! MEGED SO MEGED tau ! Banyak gila kerja yang dia suruh hantar minggu depan ! Baru , sudahlah banyak lagi kerja nda siap *ketara pemalas . Baru tegas ni ! Paling lah , time pengetua kata , kalau lelaki tak tuck-in baju , pengetua yang tolong tuck-in kan -__-" meged . For all St.Dominic's family , pengetua kita tauke Aman Bake , Taman Aman Jaya ;) Hahahahaha . My dad yang bagitau .



How was my new gadjet ? Hahahaha . My mum bagi saya laptopnya yang lama ! So , saya boleh puas hati customize cara saya sendiri dan boleh letak segala lagu korea dan video di dalam dan tiada siapa yang dapat ganggu ! Huahahahahahaha . Thanks mum , love you ;) Dan officially , saya letak wallpaper Big Bang untuk Lappy saya dan nama Lappy saya ialah : Tappy ! Hahahahaha . Punyalah kau , Nina -_-" Kenapa tappy ? Sukak-sukak ku lah :p

Nah , task ke 27 . Lagu yang saya impikan untuk dapat saya mainkan :

Sweet Dreams by Jang Nara ;) How i wish i can play that ;)

No comments:

Post a Comment