Saturday, February 16, 2013

Hello


Assalamualaikum ya habibi ya ali baba . Hows ares yous ? Okay , today is the 2nd last day before school holiday is over . Andwae ! No ! Why it ends too early ? Mana cukup cuti satu minggu D: Saya belum puas tidur 10 jam sehari . Belum puas tengok Running Man malam-malam buta sama adik saya . And belum puas sakitkan hati orang di whatsapp ! Hihihi , apapun , hello :)

Hari ini saya tak dapat join diorang Amy , Tella , Dewi dan Sia di perpustakaan dan tak dapat hadir majlis perkahwinan kakak si Kamilatun . Bukan apa , mau sms , kredit henpon belum isi dari bulan lalu (hihi) , cuak kamu ada whatsapp ><" , baru mama cakap mau pergi urus wifi Maxis yang gila annoying and jahit baju batik sekolah . Sekali tunggu punya tunggu , jam 4 baru jalan . Itupun dibagi 15 minit jak bersiap . Apalagi pergi la mandi . Nasib awal-awal sudah iron baju and tudung .

Ohh btw , saya dah mula pakai tudung ! Yeah ! Alhamdulillah . Even Cikgu SS pun support . Dia kata saya cantik pakai tudung ( hihihi) , tapi dia kata bukan dia cakap , tapi agama yang cakap :) Baiklah cikgu . Paling saya sayang lah cikgu . Lagipun saya pakai tudung bukan atas tujuan apa-apa . Tapi hanya satu sahaja matlamat saya . Biar panas di dunia . Jangan panas di akhirat . Eh ? Betul kah tu ?


Hai *big smile with teeth showing from here

Oleh itu , saya minta maaflah pada kawan-kawan saya . Saya tak khabarkan , saya diam-diam tanpa berita . Mesti saya kena marah ini . Huhuhu . Lagipun kita sudah have fun bah di rumah Encik Siaw :) Thanks Siaw sebab jemput kami pergi ber-cny di rumahmu . Tapau limau & angpou . Xiexie ni . And btw , saya ingin bertrimas kepada ayah kerana membelikan saya benda yang saya mahu . Eventho mini , tapi Alhamdulillah , terima kasih AYAH/BAPAk


Belum buka itu screen protector . Penuwang tiada stok . Terpaksa tunggu next week sekali dengan casing .

No comments:

Post a Comment