Friday, January 11, 2013

I M K I N D A B A C K !


Page Divders

Assalamualaikum . Hello , im back . Again for the zillion times already . Lamanya sudah blog kosong ni tidak berpenghuni . Mau buat doa selamat kali dulu baru hilang segala setan-setan yang ada . Btw , how are you bloggie ? I miss you sooo much ! Lama sudah kita nda update-update kaaan ? Since last year lagi tu . Kesian kau forever alone .

Hari ini 11/1/2013 . Hari yang biasa untuk diri aku . Macam biasa , bangun jam 5 pagi , pergi sekolah , belajar , balik sekolah , sampai rumah , buat chores and whatsapp-ing . Nda pandai stop itu whatsapp . It was like everyday im whatsapp-ing . Belum whatsapp , twitter , facebook & youtube jadi peneman hari-hariku yang tak seberapa ini .

Tahun 2013 , saya sexy , free and single :) Malas saya mau bercinta-cinta ni . Saya tumpukan STPM saya dulu baru naaanti saya bercinta . Hehehe . Boleh tahan juga bah hidup single ni . Nda pening mau layan siapaaaa seja kawan , nda pening mau sms siapa , nda pening mau jaga hati siapa and duit nda bazir beli kredit sebab rumah ada wifi jadi boleh whatsapp ! Itupun di rumah seja .


My kampung ~

Sekarang , saya happy bergelar pelajar Pra-U Atas SMK Agaseh . Alhamdulillah , saya mula menerima yang saya ini ialah pelajar sekolah tersebut . St Dominic tetap di hati bah . Dont worry :) Sebab itulah lagu sekolah SMK Agaseh masih belum dihafal . Yang ditau , 

Semoga tuhan akan memberkati ~ SMK Agaseh ~~ SMK Agaseh . 

Itu sahaja lirik yang ditau since last year saya sekolah sana . Paling daebak . Tak lama lagi start sudah buat kerja kursus pengajian am . Tadi baru lepas PBS Bahasa Melayu . Hebat juga semester ni . Nda hilang kali penat sampai sem 3 nanti . InsyaAllah saya dapat hadapi . Amin ..

No comments:

Post a Comment