Thursday, December 8, 2011

Sweet thinking this lately ♥



Kalau mimpi , biar mimpi sampai ke bintang . Is it really necessary to say this words every time ?


Hello chingus :') Amacam , make over blog saya ? Chantek tak ? Mestilah cantik ! Kau ada ? Hahaha ! Jokes bah sayangs . Saya taklah se-kreatif anda semua sana . Saya mahu beginner lagi dalam hal-hal edit blog ni . Saya belum expert macam orang yang baru buat blog , terus sudah berjela-jela tutorials yang gila awesome ! No offence , tapi saya memang tabik dengan diorang yang sangat rajin buat tutorials . Terutamanya adik Amalina . Fuh , thanks to her tutos , my blog agak ...... :'D

Btw , saya mahu post something yang agak kepada diri saya . Sebab blog saya , jadi saya perlu isinya dengan teliti atau followers saya akan ternanti-nanti (.n_n) konon tu bah . Saya sekarang , officially penganggur di rumah menanti panggilan-panggilan U atau Politeknik sebab saya sangat mahu sambung belajar lagi ! Saya sangat cintakan study sekarang ! Saya mahu bahagiakan mama saya . Hanya mama saya . Mama saya yang saya sangat sayang dan dialah satu-satunya wanita yang saya sayang dalam dunia ini .

Saya ada buka laman web UiTM kelmarin dan saya tertarik dengan tawaran yang ada kerana dia ada memberi tawaran sambung belajar di Korea ! Wah , siapa tak mahu ! Lagipun tawarannya pas-pas untuk muka-muka orang macam saya ni . OH YEA ! Semalam time saya chatting , ada sorang budak ni bajet pandai , meng-estimate saya ni seorang yang tak boleh pass SPM . Hello ? You think you good enough already !? Saya yakin saya boleh pass dan boleh sambung study , OKAY ! Punya benci dengan orang macam tu . Sial .

Okay , here we go .


Credit : UiTM Pictures :')

Hurm , kalau fikir mahu ambil ini , mahu jadi apa ? Guru bahasa Korea ? Berbaloi kah ambil ini ? Mungkin juga sebab saya memang minat bab-bab Korea ni :D DAAAAN , untuk pengetahuan am , saya mahu mengambil peluang ini , bukanlah kerana lelaki-lelaki Korea yang kiut-miut , yang menarik perhatian saya ingin ke sana . 50% la . Tapi , yang lain sebab saya sangat suka dengan culture di Korea . Yang sopan santun dan ada 4 musim . 

Alaa , lagipun Korea dengan Malaysia kan agaaak dekat juga :D Jadi bolehlah bah kan ? Kalau saya tak dapat kejar impian saya mahu ke Korea , abang cakap tadi , try belajar dalam negeri sendiri dulu . Lagipun saya memang mahu sambung study di Politeknik . Jadi , saya sambung study di Politeknik la . Lagipun , banyak kawan-kawan saya yang mahu sambung belajar di sana . Dan , mana tahu saya boleh berjaya macam cousin saya . Jujur , saya menangis masa tengok cousin saya graduate . Sebab saya mahu sangat jadi macam dia .

Well , okay bloggers . I'm out . I'll be posting any new stories soon . kthxbai . *this word are actually annoys me . No offence :'D

2 comments:

  1. mohon ja sumaa...poli,uitm,matrik,upu,dll..supaya byk pilihan ko nant..tp xbuli demand2..urg demand slalu xdpt..

    ReplyDelete