Friday, December 9, 2011

Studying is sweet as licorise


Do you ever felt this situation ? Do you ? Saya belum lagi , tapi saya mahu !

Assalamualaikum , chingus . How are you today ? Salam hari Jumaat dan mudah-mudahan hari anda dirahmati oleh Allah S.W.T . Amin . Saya tak tahu kenapa saya mahu bercakap pasal stuuuuudy sahaja kebelakangan ini . Mungkin kerana saya sangat desperate mahu sambung study untuk membahagiakan mama saya , sebab itu saya mahu sambung study . Adakah mungkin kerana saya rindukan study bersama rakan-rakan di kelas ? Hurm , mungkin juga .

Well , I will try my best to continued my studies so I can make my mom proud and show to someone that life is not really that easy to make other peoples life miserable and I hope by continuing my studies , that someone know that money isn't everything that can buy other peoples happiness and other peoples dignity . Its all about pure love and care . And its not because of the money that being proud of . Broken english ka ni ? Haha ! Daripada ada terasa :D

No comments:

Post a Comment