Sunday, August 14, 2011

Exam week . BOOM BOOM !


Mr.Eli . My Bias ! FOREVER !

Hey what's up ;) Lama tak update blog since luahkan isi hati . Haha ! Hurgh , minggu exam buat saya sangat stress sampai mau online pun , mau tak mau jak on si Tappy . Sebab kalau on si Tappy pun , mesti buka lagu jak . Kalau bukan lagu Roly Poly sebab addicted dengan dancenya , mesti lagu Mr Simple sebab suka part pertamanya . Haha ! Actually , since keluar lagu Mr Simple , terus direct download pergi handphone ! Haha ! Semangat SUJU yang ditunggu since BONAMANA ;) Waaah , gila lama ! Bonamana saja tahun 2010 and ingat lagi lagu tu di tempat ice skating , Sunway Pyramid . Erm , kalau tidak , semangat mau online pun terbantut sebab broadband diambil oleh tuan BESAR :/

Isnin :

First day excel ! Hari ni , excel Bahasa Melayu . Okay . Sangat . Alhamdulillah boleh jawab dan sebab memikirkan terlampau banyak idea , hampir tidak cukup masa di kertas satu . Bahagian B , saya jawab nombor 3 , kepentingan IKS kepada ekonomi dan negara . Berkat belajar PD , tahu lah saya ;)

Selasa :

Second day excel , English . Hah ! Ini lagilah saya babau . Minta extra 10 minit dengan Ustazah sebab ending cerita belum habis sebab terlampau fokus dengan bahagian A . Wah , ciri-ciri pelajar cemerlang memang ada di dalam diri saya . Hahahaha ! Saya sangat perasan !

Rabu :

Mathematics ! Benda yang saya sangat lemah dan tak suka ! HAHAHAHAHAHA !  Tapi Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi sebab mempermudahkan otak saya untuk memahami soalan dan menjawab dengan tenang . Amin , ya Allah .

Khamis :

Sejarah ! Yeah , subject yang sangat saya suka sebab memerlukan proses penghafalan . Saya sangat suka menghafal sebab sekali saya hafal benda tu , benda lama yang saya hafal akan datang kembali ! Hahaha . Bahasa Sanskrit ? Apa kepentingannya bagi masyarakat asia tenggara ? Sebagai bahasa sarjana dan digunakan dalam buku agama dan batu bersurat juga digunakan dalam catatan tentang urusan pentadbiran . Huhaayy ! Dapat hafal , okay ;)

Jumaat :

Science . Kami ambil dalam makmal sains sebab kelas kami sangat busuk ! Bau bangkai tikus . Ya Allah , baunya sahaja buat orang mahu muntah ! Err , soalan science , alhamdulillah dapat jawab . Berkat tengok astro tutor tv , dapat juga ingat medulla oblongata tu .

Oh , btw , saya mencari epop bulan ogos . Tak dapat lagi . Ergghh . Oh , btw lagi , jumaat minggu depan , saya akan pergi KOTA KINABALU ! Yeah ! Tak sabar nak beli baju raya ! Yeah ! And tak sabar nak beli something yang saya sangat dying mahu beli . Dan something untuk saya buka puasa . Jeng Jeng Jeng ~


No comments:

Post a Comment