Thursday, July 28, 2011

Innocent or Decent ?


Siapakah ? ;p

Hello . Lama dah tak update blog dan kebelakangan ini saya jahat . Kenapa ? Tanyalah orang sekeliling . Saya sangat jahat dan saya rasa saya sangat mengada-ada kebelakangan ini . Sebab saya selalu bercakap dengan nada yang kuat , buat lawak bodoh tak tentu pasal , kacau orang yang sepatutnya tak dikacau . Ya . Saya sangat buang tebiat kerana hilangkan stress yang sangat mendalam ke dasar lubuk hati . Huahahaha ! Saya minta maaf kepada rakan-rakan sekolah kerana terpaksa melayan karenah saya yang mengada-ada untuk meminta belas kasihan . Motif utama adalah untuk menghilangkan stress ;)

Hari ini , hari Khamis dan saya perlu sediakan diri saya untuk excel pada minggu-minggu hadapan . Ya Allah , tabahkan lah hati hambamu . Ampuni dosa-dosaku . Tadi , baru sahaja habis lawat Adeline dengan Cikgu Niezam , Tella , Fazri , Brian , Brandon , Azuwi dan Jonny . Kesian Adeline kena Anemia . Anemia ialah adik-beradik kepada Leukimia . Cuma masih ditangga bawahan lagi . Ya Allah , kuatkan semangat Adeline . Amin .

Lepas lawat Adeline , saya , Cikgu Niezam dan Tella pergi makan ! Hehehe . Cikgu Niezam sponsor ! Saya dan cikgu makan Wantan Ho dan Tella makan mee ayam goreng . Sedang saya sibuk mengacau lada dan kicap ke dalam wantan ho saya , ada seekor LALAT ! Wahh , gila erk . Terus panggil pekerjanya untuk masak yang lain . Hahahaha . Tak sempat makan habis , tapau , sambung cerita dengan Cikgu . Mengumpat segala . Huahahaha !

Bah , saya mahu teruskan task saya , ok ?

day 29 - a song from your childhood



No comments:

Post a Comment