Thursday, June 16, 2011

Day 10 - a song that makes you fall asleep & Day 11 - a song from your favorite band




Thirsty :o

Annyeonghasaeyo . Its 2.13 p.m . Tengah menunggu Miela untuk ambil supaya kami boleh pergi Guardian untuk beli dye rambut . Kami plan mau dye rambut hari ini . Coklat . Huehehe . Btw , thanks to Wana sebab bagi poster Big Bang tadi . ILY , Wana ! :) Tadi di sekolah , saya dengan relaks menghadapi seseorang dengan senyuman :D Aaah , happy dan saya salute dengan si Apek , sebab dia bawa si Mamy pergi sekolah bawa kereta . Auch . Jealous ni :/

HEHE . Saya sambung lepas jalan dengan Sitti Jamiliah dan Cipa :D Sudah siap dye rambut :D Hehehe . Coklat B-) Bah . Mari kita sambung task kita yang tercinta . Ngaw :) Btw , saya akan buat task ni , 2 task sehari supaya saya dapat memberi laluan kepada task-task baru yang akan datang :)

 Baby Good Night - GD & TOP . Kalau dengar ni tengah malam , confirm rasa macam GD ialah bantal kita dan sedang menyanyi untuk kita . Ngaaww ~

Only One - Yellow Card . Love it damn much :)


See ? My life is wonderfull and I don't need to deny it :) My life was full with love from friends , happiness from GD & TOP ;p and awsomeness from that beloved someone :)

No comments:

Post a Comment